Navigatie

Heeft u een vraag? Bekijk dan hieronder onze veelgestelde vragen!

Hieronder vindt u een overzicht van al onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via ons contactformulier of bel met +31(0)75 641 5108

Kan ik hier veilig winkelen?

Onze webshop is versleuteld door middel van een SSL-certificaat. Dit betekent dat informatie over uw adresgegevens en bestelling worden afgeschermd van de buitenwereld. De betalingen vinden plaats binnen de beveiligde omgeving van uw eigen bank. Kortom, u kunt hier zeer veilig winkelen!

Heb ik een account nodig om bij jullie te bestellen?

Nee, u heeft bij ons geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Als u van plan bent om vaker te bestellen is het handig om een eigen account te hebben omdat u dan niet elke keer uw gegevens hoeft in te voeren, maar als u dat geen probleem vindt dan vinden wij dat natuurlijk ook prima!

Welke betaalmethodes accepteren jullie?

Wij vinden het belangrijk dat u als consument de vrije hand krijgt in het maken van keuzes. Daarom bieden wij een hoop verschillende betaalmethodes aan, zodat u als klant zelf kunt bepalen hoe u wilt betalen. Dit wordt mede mogelijk gemaakt door onze payment provider Mollie.

iDEAL

Bij ATBzaanstad.nl kunt u betalen met iDEAL. Kiest u voor deze betaalwijze, dan betaalt u het gevraagde bedrag online via uw eigen bank. Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven en verwerkt door onze payment provider Mollie. Plantenvoedingstore.nl ontvangt van uw bank bericht dat de bestelling is betaald.

U kunt betalen met iDEAL als u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

PayPal

Bij ATBzaanstad.nl kunt u betalen via PayPal. Een PayPal-rekening kunt u gebruiken als uw digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar u, uw betaalmethodes kunt bewaren en eenvoudig kunt gebruiken. Het enige wat u nodig heeft is uw e-mailadres en PayPal-wachtwoord. Op de website van Paypal kunt u meer informatie vinden.

Via PayPal is het ook mogelijk om met uw creditcard af te rekenen in onze webwinkel omdat je een creditcard net als een bankrekening kunt koppelen aan uw PayPal-account.

Overschrijving

Uiteraard is het mogelijk om gewoon per overschrijving te betalen. Als u tijdens het afrekenen kiest voor een overschrijving, dan krijgt u direct onze betalingsgegevens in beeld. Deze zullen we na uw aankoop ook nog vermelden op de factuur.

Bancontact / Mister Cash

Bancontact / Mister Cash is de Belgische variant van iDEAL en werkt op dezelfde wijze. Dit is vooral voor onze klanten van over de grens een zeer fijne manier van afrekenen

SOFORT Banking

SOFORT Banking is de internationale betaalmethode voor klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen. Het systeem is te vergelijken met iDEAL hier in Nederland.

Belfius Direct Net

Met Belfius Direct Net werkt u in een totaal beveiligde omgeving waar alle communicatie met de bank gecodeerd is (https://). De toegang is individueel en wordt gewaarborgd dankzij uw bankkaart, uw geheime code en uw Belfius-kaartlezer. Met “Mijn veiligheid” kunt u aanvullende veiligheidsfilters activeren.

KBC/CBC Payment Button

De grote Belgische banken KBC en CBC voorzien in een eigen betaaloplossing voor hun klanten, de KBC- en CBC-Betaalknop. Klanten van beide banken kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij versturen alle bestellingen via PostNL. Op het moment dat wij uw bestelling hebben aangemeld bij PostNL ontvangt u van ons een track & trace code. Uw bestelling wordt door ons met zorg verpakt en verzekerd verstuurd.

Hoe annuleer of verander ik mijn bestelling?

U kunt uw bestelling annuleren of veranderen door contact op te nemen met onze klantenservice op mailadres info@tuinbouwzaanstad.nl of door het invullen van uw wensen in ons contactformulier onder vermelding van uw ordernummer.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij uw bestelling in behandeling en op het moment dat wij uw bestelling aanmelden bij PostNL ontvangt u van ons een mail met een Track & Trace code. Deze code ontvangt u op de dag van onze verzending. Op het moment dat uw zending is aangemeld duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat uw bestelling bij u arriveert.

Let op: PostNL bezorgd niet op zondag. De maandag daarentegen is afhankelijk van de drukte bij PostNL. Wij kunnen dus niet garanderen dat uw bestelling op maandag geleverd wordt.

Wat zijn jullie levertijden?

Indien uw product op voorraad is en uw betaling is op werkdagen voor 17:00 ontvangen, dan verwerken en verzenden wij uw pakket dezelfde werkdag nog en duurt het 1 a 2 werkdagen voordat uw bestelling bij u arriveert. Indien uw product niet voorradig is, zult u hier z.s.m. over worden geïnformeerd. U kunt dan rekenen op een levertijd tussen de 2 – 4 werkdagen.

Als uw betaling op zaterdag voor 14:00 uur bij ons is ontvangen, dan is de kans groot dat u, uw pakket op maandag zal ontvangen. Echter is dit niet te garanderen, en is dit afhankelijk van de drukte bij PostNL.

Let op: Wij kunnen de drukte bij PostNL niet van te voren inschatten en zijn daarom niet verantwoordelijk voor enige vertraging, veroorzaakt door PostNL zelf! Daarnaast bezorgd PostNL niet op zondag. De maandag daarentegen is afhankelijk van de drukte bij PostNL. Wij kunnen dus niet altijd garanderen dat uw bestelling tijdig en op maandag geleverd wordt.

Hoe kan ik een product retourneren?

Producten die u in onze online webwinkel koopt kunt u ruilen of retourneren (Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongeopende artikelen voorzien van originele etiketten, labels en volledig ingevuld retourformulier zodat wij uw zending kunnen achterhalen) naar het volgende adres:

Tuinbouw Zaanstad
Vaartdijk 57
1566 PR ASSENDELFT

Ook kunt u, uw product (op afspraak) retour breng bij ons afhaalpunt binnen 14 dagen. Onze medewerkers helpen u graag bij het kiezen van een nieuw of vervangend artikel, of zullen samen met u zoeken naar een passende oplossing bij een eventuele klacht.

Wij raden u aan artikelen alleen retour te zenden via het postkantoor. U ontvangt dan een verzendbewijs en het is mogelijk om de zending te traceren (indien u deze als pakket verstuurt).

Let op: risico en kosten m.b.t. een retourzending zijn voor je eigen rekening.

Voor meer informatie, lees onze ”ruilen en retourneren pagina

Hoe neem ik contact met jullie op?

Als u vragen heeft over een bestelling of over de producten in het algemeen dan kunt u een email sturen naar info@tuinbouwzaanstad.nl. U kunt ons ook bereiken door uw vraag te stellen via ons contactformulier

Is uw vraag echt dringend dan kunt u ons ook telefonisch bereiken op: +31(0)75 641 5108

Geven jullie garantie op jullie producten?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie, vervanging of andere oplossing.

Wat zijn de verzendkosten?

Om een zo goed mogelijk beeld te geven over onze verzendkosten ziet u hieronder een tabel. Bestellingen boven de 180 kilo gaan in overleg!

Verzendkosten-atbzaanstad.nl.jpg

Ik heb een klacht!

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@tuinbouwzaanstad.nl, of gebruik te maken via ons contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bron: https://www.webwinkelkeur.nl

 GRATIS verzending vanaf € 150,-
 Indien voor 17.00 besteld en op voorraad, zelfde dag verzonden
 Uw pakket wordt zorgvuldig en discreet verpakt
 Standaard verzekerd verzonden met PostNL
 Uw product is binnen 14 dagen te retourneren
 Betalen via pin of contant bij afhalen
 Betalen onder rembours ( let op alleen pin! )

© 2016 - 2019 ATBzaanstad - alleen het beste! | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.